آ
-
آموزش عالی
ارزیابی تأثیر جهانی شدن بر فرآیند یاددهی ـ یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاههای شیراز و شهید بهشتی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 7-40]
-
آموزش عالی
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 55-76]
-
آموزش عالی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 77-88]
-
آموزش عالی
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 89-126]
ا
-
اعضای هیأت علمی
ارزیابی تأثیر جهانی شدن بر فرآیند یاددهی ـ یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاههای شیراز و شهید بهشتی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 7-40]
-
الزامهای برنامه درسی
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 89-126]
ب
-
برنامه های آموزشی و درسی
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
پ
-
پدیدارشناسی
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
-
پس از دوره
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 148-167]
-
پشتیبانی
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 148-167]
-
پیش از دوره
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 148-167]
ت
-
تجربۀ زیست دانشجویی
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
-
تحصیلات دانشگاهی
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
ج
-
جامعه یادگیری
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 89-126]
-
جهانی شدن
ارزیابی تأثیر جهانی شدن بر فرآیند یاددهی ـ یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاههای شیراز و شهید بهشتی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 7-40]
چ
-
چالش
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 89-126]
ح
-
حین دوره
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 148-167]
د
-
دانشجو
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
-
دانشگاه مجازی
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 148-167]
ر
-
رویکرد سیستمی
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 55-76]
-
رویکردی انتقادی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 77-88]
ش
-
شایستگیهای محوری اعضای هیأت علمی
تحلیل روابط بین شایستگیهای محوری اعضای هیأت علمی و کیفیت آموزش عالی(یک مطالعه موردی) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 127-147]
-
شبکه معانی
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
ف
-
فرآیند یاددهی ـ یادگیری
ارزیابی تأثیر جهانی شدن بر فرآیند یاددهی ـ یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاههای شیراز و شهید بهشتی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 7-40]
ک
-
کیفیت
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 41-54]
-
کیفیت
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 55-76]
-
کیفیت آموزش عالی
تحلیل روابط بین شایستگیهای محوری اعضای هیأت علمی و کیفیت آموزش عالی(یک مطالعه موردی) [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 127-147]
-
کیفیت بخشی
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 55-76]
-
کیفیت برنامه درسی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 77-88]
م
-
مدل ارزیابی
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 55-76]
-
مدیریت برنامه درسی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 77-88]
-
مناطق محروم
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 77-88]
ی
-
یادگیری مادام العمر
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری [دوره 4، شماره 8، 1392، صفحه 89-126]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد