نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی عوامل شکل‌دهنده برنامه‌ درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 30-53]
  • آموزش عالی بازی دانایی نظریه زمینه‌ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 85-110]

ا

  • اثربخشی آموزشی ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 139-161]
  • ارزیابی ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 139-161]
  • اهداف آموزشی نقدی بر محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی از دیدگاه صاحب‌نظران اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی- مرتضی خاقانی زاده -حسن ملکی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 71-84]

ب

  • بازی دانایی بازی دانایی نظریه زمینه‌ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 85-110]
  • برنامه درسی ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 139-161]
  • برنامه درسی آموزش عالی سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 7-29]
  • برنامه درسی آموزش عالی تغییر برنامه درسی آموزش عالی: (مورد: برنامه‌ درسی دوره کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی آموزشی)- مرتضی کرمی- هدی فتاحی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 111-138]
  • برنامه درسی اخلاق پزشکی نقدی بر محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی از دیدگاه صاحب‌نظران اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی- مرتضی خاقانی زاده -حسن ملکی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 71-84]
  • برنامه درسی پنهان عوامل شکل‌دهنده برنامه‌ درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 30-53]
  • برنامه درسی پنهان بازی دانایی نظریه زمینه‌ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 85-110]
  • برنامه‌ریزی آموزشی تغییر برنامه درسی آموزش عالی: (مورد: برنامه‌ درسی دوره کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی آموزشی)- مرتضی کرمی- هدی فتاحی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 111-138]

ت

  • تغییر برنامه درسی تغییر برنامه درسی آموزش عالی: (مورد: برنامه‌ درسی دوره کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی آموزشی)- مرتضی کرمی- هدی فتاحی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 111-138]

د

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 139-161]

ر

  • رشته‌های تحصیلی عوامل شکل‌دهنده برنامه‌ درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 30-53]

س

  • سابقه تدریس مطالعه نقش مولفه‌های مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 54-70]
  • سواد برنامه درسی سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 7-29]

ف

  • فرانظریه-های برنامه درسی مطالعه نقش مولفه‌های مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 54-70]
  • فرهنگ دانشگاهی عوامل شکل‌دهنده برنامه‌ درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 30-53]

ک

  • کارآفرینی ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 139-161]

گ

  • گرایش تحصیلی مطالعه نقش مولفه‌های مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 54-70]

م

  • محتوای برنامه درسی نقدی بر محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی از دیدگاه صاحب‌نظران اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی- مرتضی خاقانی زاده -حسن ملکی [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 71-84]
  • مدرسان دانشگاه سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 7-29]
  • مرتبه علمی مطالعه نقش مولفه‌های مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر به‌کارگیری فرانظریه‌های برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 54-70]
  • مولفه‌های حرفه‌ای سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 7-29]

ن

  • نظریه زمینه‌ای بازی دانایی نظریه زمینه‌ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران [دوره 3، شماره 7، 1392، صفحه 85-110]