موضوعات = برنامه ریزی درسی آموزش عالی
طراحی چارچوب سیاستگذاری برنامه درسی فناورانه در نظام آموزش عالی: رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1402

مریم شفیعی سروستانی؛ فاطمه میرغفاری؛ فاطمه کشتکار؛ زهرا پاکباز؛ مرضیه حاجی زاده؛ باقر آذرپیکان


ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1402، صفحه 33-77

10.22034/hecs.2024.446888.1911

زهره عیوض پور؛ جواد حاتمی؛ مجید علی عسگری؛ زهرا صباغیان؛ فاطمه احمدبیگی


ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

دوره 14، شماره 28، اسفند 1402، صفحه 143-186

10.22034/hecs.2024.386719.1846

محمد خلیلی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ عباس خورشیدی؛ فاطمه حمیدی فر


طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش

دوره 14، شماره 28، اسفند 1402، صفحه 213-244

10.22034/hecs.2024.367897.1804

ندا اسدی؛ حسین زینلی پور؛ علی اکبر شیخی فینی؛ اصغر سلطانی


ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1402، صفحه 297-324

10.22034/hecs.2024.384542.1834

عیسی زمانیان؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ عظیمه سادات خاکباز


طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی

دوره 14، شماره 27، شهریور 1402، صفحه 143-169

10.22034/hecs.2023.178417

پروین سالاری چینه؛ عباس توان؛ نجمه سلطانی نژاد؛ وحید منظری توکلی


واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی

دوره 14، شماره 27، شهریور 1402، صفحه 171-196

10.22034/hecs.2023.178418

ثریا باقرشاهی؛ زهرا طالب؛ علیرضا صادقی


آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی

دوره 14، شماره 27، شهریور 1402، صفحه 197-232

10.22034/hecs.2023.178419

پروین صمدی؛ مهدیه السادات میررحیمی؛ پروین احمدی


شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور

دوره 14، شماره 27، شهریور 1402، صفحه 233-281

10.22034/hecs.2023.178420

اکبر نوری زاده؛ حسن رضا زین آبادی